مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-08بين الملل

گفت وشنود| منو شناخت!


یک زمین شناس انگلیسی به بهانه تحقیقات زمین شناسی در عراق تعدادی از اشیاء عتیقه و آثار باستانی را دزدیده بود که بازداشت و به 15 سال زندان محکوم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود چهارشنبه 18 خرداد نوشت: گفت: یک زمین شناس انگلیسی به بهانه تحقیقات زمین شناسی در عراق تعدادی از اشیاء عتیقه و آثار باستانی را دزدیده بود که بازداشت و به 15 سال زندان محکوم شده است.

گفتم: پس چرا بی بی سی اعلام کرده این زمین شناس انگلیسی به دلیل برداشتن ! آثار باستانی به 15 سال زندان محکوم شده است؟! گفت: فلان فلان شده ها به جای اینکه بنویسند به جرم نوشته اند به دلیل ! و به جای دزدی نوشته اند برداشتن ! .

انگار که حیوونکی آثار باستانی را برداشته نگاه کند! و او را به 15 سال زندان محکوم کرده اند! گفتم: ولی اصل ماجرا این است که یک زمین شناس انگلیسی به خاطر آنکه آثار باستانی را برداشته بود نگاه کند، 15 سال استراحت تشویقی گرفته است! گفت: حیوونکی ها خواسته اند کلک مرغابی بزنند ولی بد جوری ماهیت خودشان را لو داده اند! گفتم: دو تا دزد رفته بودند دزدی، صاحبخانه بیدار شد و دنبالشان کرد و به یکی از آنها گفت؛ احمق بی شعور! وایستا ببینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| منو شناخت!

گفت وشنود| منو شناخت!